OMAN TYÖN JOHTAMINEN JA AJANKÄYTTÖ

  

Tästä lähdemme

  • Kiireisissä organisaatioissa jokainen yksilö on yhä enemmän oman työnsä johtaja
  • Useimmat meistä arvostavat itsenäisyyttä omassa työssään, ja se tuo mukanaan myös oman työn johtamisen ja ajankäytön hallinnan haasteet
  • Dynaamisessa maailmassa meidän on kehitettävä henkilökohtaisia muutoksen hallinnan osaamisia
  • Itsenäisyys ja oman työn johtamisen mahdollisuudet luovat velvoitteita  myös työyhteisöä kohtaan.

Tätä ohjelma sisältää

  • Oman työn johtamisen sekä muutoksen ja ajankäytön hallinnan koulutuksen
  • Muutosvalmiuksien edellytysten parantaminen
  • Henkilökohtaisen ajankäytön pika-analyysin
  • Harjoituksia erilaisista ajankäytön hallinnan metodeista

Tätä tavoittelemme

  • Motivoida osallistujat oman työn aktiiviseen johtamiseen ja ajankäytön hallintaan
  • Herättää ajatuksia henkilökohtaisesta muutoksen hallinnasta
  • Luoda uusia näkökulmia työyhteisön jäsenenä toimimiseen
  • Luoda valmiuksia aktiiviseen oman ajankäytön hallintaan

Esimerkki toteutuksesta

  • Yksi koulutuspäivä
  • Henkilökohtainen ajankäytön pikapalaute
  • Yritys- / organisaatiokohtaisesti mahdollisuus räätälöidä sisältöä